IVF Babble

Moje vlasy vypadávají. Je to výsledek mého léčení?

Léčba plodnosti je dostatečně stresující, takže si dokážete představit, jak se cítila naše čtenářka, když začala ztrácet vlasy? V panice prohledávala fóra, aby zjistila, zda jiné ženy nemají stejné problémy s vypadáváním vlasů. Poté nám upustila e-mail a zeptala se nás, jestli je to přímá příčina IVF.

Milý IVF babble,

Tragicky jsem právě zrušil svůj poslední cyklus a nyní, abych přidal urážku ke zranění, objevuji značné množství vypadávání vlasů. Nejprve jsem to všechno stresoval, ale pak jsem začal hledat na internetu… a narazil jsem na další ženy, které také po léčbě plodnosti začaly pociťovat vypadávání vlasů “

"Od dokončení mých vyhledávacích cyklů mi narostla spousta dětských chloupků."

"Ano, moje struktura vlasů se změnila a také výrazně zeslábla po zahájení IVF před 4 lety."

"Ano. Ztratil jsem hodně vlasů po provedení IUI a pak znovu po IVF. Nakonec doroste. “

"Je smutné, že můj cyklus IVF byl neúspěšný (duben), ale když jsem na 2wwu začal pozorovat vypadávání řas." Předpokládal jsem, že to jsou mé hormony všude, ale začal jsem si dělat starosti, když to pokračovalo o několik týdnů později. Viděl jsem tři GP a oni to nedokázali vysvětlit, protože jsem neztrácel žádný jiný typ vlasů. Během posledních dvou týdnů jsem ztrácel vlasy ve sprše, 4 nebo více pramenů pokaždé, když jsem se dotkl svých vlasů. (vana je zablokována vlasy) Není to tak špatné, když mám vlasy suché a také mi řasy horší než kdy jindy. “

"Takže, jak si dokážete představit, mám nyní spoustu otázek." Prosím, pomozte mi pochopit, jestli je toto vypadávání vlasů / řídnutí je výsledkem mého ošetření IVF, a pokud ano, co mohu udělat, abych zabránil dalšímu vypadávání vlasů ?! “

Obrátili jsme se na Jamese Hopkissona, lékařského ředitele, Pěstitelnost plodnosti, Součástí partnerství pro plodnost, abychom zodpověděli dotazy našich čtenářů. To řekl James:
 
"V IVF neexistují žádné konkrétní léky spojené s vypadáváním vlasů, a proto se to nepovažuje za riziko, a že jsem si vědom, že neexistují žádné studie zabývající se IVF a ztrátou vlasů."
Mnoho změn v hladinách hormonů, které se dějí během reprodukčního života ženy, a stavů, jako je syndrom polycystických vaječníků, onemocnění štítné žlázy a menopauza, však může vést k množství příznaků kůže a vlasů.
Stres je také uznávanou příčinou alopecie, ačkoli důvod, který je za ní, je stále neznámý.
Pokud se příznaky po IVF prodlouží, doporučil bych podstoupit testy na funkci štítné žlázy, zásoby železa a endokrinní vyšetření a také přezkoumání faktorů životního stylu.
Bezplatní terapeuti také často doporučují doplňky. Byl bych však opatrný, protože někdy mohou lidé dostávat rady a prodávat výrobky nebo ošetření, která mají jen velmi malý prokázaný přínos. “
Ztratili jste nějaké vlasy při léčbě plodnosti? Rádi bychom od vás slyšeli. Jakou radu vám dal váš lékař? Vzali jste nějaké doplňky? Zmírnily se příznaky? Napište nám aline na info@ivfbabble.com

1 komentář

  • Přesně! Moje vypadávání vlasů tedy začalo kolem července a trvalo dobrých 6 týdnů. Teď se to naštěstí zpomalilo, ale bylo to 8-12 týdnů poté, co jsem dostal Covida 🙂

Newsletter

Top Nabídky

SPOLEČENSTVÍ TTC

DÁRKY